Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

χμμ

Μολις συνηδειτοιποιησα οτι τα μπλογκ πρεπει να εχουν ενα στανταρ υφος . Πρεπει να προσποιησε πως εισαι καποιος και να γραφεις αναλογα με αυτο το υφος και αυτο το υφος δε μπορει να ειναι αλλο καθε φορα . Αυτη η συνηδειτοποιηση με εκνευρισε λιγο . Γτ π.χ αν εγω θελω να γραψω κριτικη για μια ταινια ή ενα βιβλιο που διαβασα μαλλον δε μπορω να το κανω οπως θελω αφου εχω παρει ενα λιγο πιο πρωσοπιοκο υφος το οποιο πρεπει να διατηρησω . Χμ.. Αντιστοιχως αμα εχεις παρει ενα υφος πιο δημοσιογραφικο δε μπορεις να κατσεις να γραψεις τον πονο σου και να εκφραστεις σαν ανθρωπος . Χμ . Τελικα αποφασισα οτι θα γραφω οτι μου κατεβαινει στο κεφαλι οποτε θα γραφω και για ταινιες και για βιβλια και δεν θα εχω γενικα στανταρ υφος . Αχα μαλιστα . Ειμαι περηφανη που το αποφασιασα αυτο . Τωρα και κριτικες θα κανω και λιστες θα φτιαχνω . Τελεια

1 σχόλιο: