Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

ερωτικα σκιρτησματα μερος 1 ( απομνημονευματα )

Εν αρχη ειναι η αγαπη . Ποια αγαπη δηλαδη ? Αλλοι την βρισκουν με τη μια και αλλη τη ψαχνουν για χρονια χωρις αποτελεσμα . Σαν εμενα ας πουμε . Ψαχνω την αγαπη απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου .
Ο πρωτος μου μεγαλος ερωτας ηταν ο μικρος γιωργακης . Ηταν ενα καστανο αγορακι με μεγαλα πρασινα ματακια και εξυπνη φατσα που μου τραβαγε τις κοτσιδες στην παιδικη χαρα . Η σχεση μας ειχε τετοια επιτυχια που μετα απο παραταταμενη πολιορκια ,μου εστειλε ενα υπεροχο μεγαο ερωτικο γραμμα γεμματο με καρδουλες που ειχε ζωγραφισει με καριοκα μαρκαδορους . Μετα το γραμμα αυτο δεν αντεξα και δεχτηκα τις προτασεις του . Ημασταν πια παντρεμενοι . Ενα μικρο πλαστικο δαχτυλιδι απο παγωτο στολιζε πλεον το τετραχρονο χερακι μου .
Οι καλες μερες τις σχεσεις μας εληξαν οταν πηγα στο νηπιαγωγειο . Εκει γνωρισα τον μικρο δημητρακη . Ενα πολυ καλο αγορακι που παιζαμε παρεα παουερ ρειντζερς . Οταν μου ζητησε να τον παντρευτω δεν αρνηθηκα . Κι ετσι πριν καν πατησω τα 5 μου βρεθηκα παντρεμενη ταυτοχρονα με 2 μνηστηρες . Εναν το πρωι στο νηπιαγωγειο και ενα το βραδακι στη παιδικη χαρα . Δεν περασε πολυς καιρος μετα το γαμο μου με το δημητρακη οταν αρρωστησε . Ο μικρος αλεξης λοιπον δεν εχασε το καιρο του και εκμεταλευτηκε την κατασταση μαθαινοντας μου να σφυριζω . Δεν αργησε πολυ να μου πει οτι με αγαπαει . Δυστυχως για μενα 2 μοχθηρα κοριτσακια παρακαλουθουσαν τη σχεση που αναπτυσσοταν αναμεσα σε μενα και τον αλεξη ερημην του μικρου δημητρη . Ετσι οταν ο δημητρης , σωος και αβλαβης απο την ανεμοβλογια επεστρεψε στο σχολειο μας δεν αργησε να ενημερθει για τα καμοματα μου . Με χωρισε με μια μεγαλη σκηνη στο προαυλιο του νηπιαγωγειου και τα αλλα παιδακια σταματησαν να μου μιλανε για αρκετο καιρο , αναμεσα τους και ο αλεξης .
Τα πραγματα με τον γιαννακη στη παιδικη χαρα πηγαιναν αρκετα καλα . Δυστυχως ομως η ζηλεια δεν αργησε να εισβαλει στη σχεση μας . Ηταν ενα ομορφο κυριακατικο απογευμα οταν οι γονεις μου με πηγαν στο τσιρκο μεντρανο . Ελεφαντες , λιονταρια , πιθηκακια , ακροβατες και μαγοι . Ολα οσα θελει ενα παιδι για να ειναι εκστατικα ευτυχισμενο .Αποκορυφωμα της μερας μου στο τσιρκο ηταν οταν ανεβηκα σε εναν ελεφαντα . Η σκηνη φυσικα αποθανατιστηκε απο ειδικο φωτογραφο . Ο γιαννακης ομως δεν αντεξε στο ακουσμα της σκηνης .
-Ανεβηκα σε ελεφαντα ... , του ειπα πανετυχης την επομενη μετα στο παρκο
-Ψεματα , απαντησε εκεινος
-οχι ,αληθεια
Ο εγωισμος του δεν το αντεξε . Και ετσι στα 5 μας η σχεση μας βρηκε αδοξο τελος . Σε ολα τα υπολοιπα χρονια του δημοτικου ο μικρος γιαννης με κυνηγαγε , μου τραβαγε τις κοτσιδες , χωρις τη τρυφεραδα της πρωτιονης σχεσης μας .

2 σχόλια: