Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

πρωτα σκιρτησματα μερος 3 ( αναμνησεις )

Με γοργα βηματα μπηκαμε στην τριτη δημοτικου . Ο μικρος λαερτης ηταν ακομα φιλος μου και ειχα ευτυχως κατορθωσει να κανω και μερικες φιλες κοριτσια . Στη τριτη δημοτικου λοιπον ενα ξανθο κοριτσακι απο τη γερμανια , η νελυ μπηκε στη ζωη μου . Η μαμα της εκανε τις πιο νοστιμες τηγανιτες που μπορεις ποτε να φας και η φαντασια της σε συνδυασμο με τη δικη μου ηταν ικανες να δημιουργησουν απεριοριστους τοπους χαρακτηρες και πρωσωπα . Ετσι αφησαμε κατω της μπαρμπι , πιασαμε τις σκονισμενες αποκριατικες στολες και καθε απογευμα της παρασκευης γινομασταν εμεις οι ηρωες ολων των παραμυθιων ή ταινιων .
Οταν δεν επαιζα με τη νελυ , επαιζα στη γειτονεια ή στο σπιτι με τα αλλα παιδακια . Ενα πρωινο λοιπον που η δασκαλα ηταν αρρωστη , ο μικρος λαερτης ηρθε στο σπιτι μου . Εγω δεν ηθελα να παιξω ουτε με αυτοκινητακια ουτε με το καστρο , και αυτος εδειχνε αμετανοητος απεναντυ στη προταση μου να παιξουμε με τα μωρα η της μπαρμπι μου . Ετσι επεσε η ιδεα στο τραπεζι να κανουμε αυτο που κανουν οι μεγαλοι στις ταινιες . Πεταξαμε τα ρουχα μας και ξαπλωσαμε στο κρεβατι . Ξαφνικα η νταντα μου ορμησε στο δωματιο μου , βρισκοντας μας ολογυμνα τυλιγμενα με το παπλωμα . Εξαλλη και σοκαρισμενη μας εντυσε και μας ειπε πως αυτο που κανουμε ειναι πολυ κακο και επικυνδυνο ,πηρε τηλεφωνο τη μαμα μου , η μαμα μου πηρε τη μαμα του λαερτη και αποασισαν μαζι πως αυτο που συνεβη θα το αποκαλουμε εξερευνηση σωματος . Την επομενη μερα στο σχολειο ενα κοριτσακι ηρθε και μου ειπε πως αγαπαει το λαερτη κι εγω της ειπα πως ειχαμε κανει εξερευνηση για να ζηλεψει . Μετα απο αυτο σταματησε να μου μιλαει .
Οχι οτι με ενοιαζει και πολυ . Η νελυ και τα γειτονακια μου ηταν υπεραρκετος κοσμος για να παιζω και να περανω καλα . ( συνεχιζεται )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου