Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Πρωτα σκιρτησματα ( μερος 2 αναμνησεις )

Ομολογω πως δεν αργησα να βρω αντικαταστατη . Νεο αντικειμενο του ποθου μου ο νικολας , γιος της κολλητης της μαμας μου . Γλυκος και ομορφος , με αγαπημενο ηρωα το τζειμς μποντ επαιζε μαζι μου απειρες ωρες με τα οπλα του στο κηπο του σπιτιου του στο ντραφυ . Εγω παντα εκανα το κοριτσι του τζειμς μποντ . Φοραγαμε αλεξισφερα , περναμε τα αεροβολα μας και κυνηγαγαμε τον κακο .Παιρναγα τοσο ομορφα μαζι του . Οταν δεν τρεχαμε στο κηπο του , καταστρωναμε παραστασεις στο σαλονι με τον μεγαλο του αδερφο . Κοινο φυσικα ηταν οι γονεις μας , που παντα χειροκροταγαν εκσασιασμενοι στο τελος τον πρωτων μας βηματων στο σανιδι .Το χειροκροτημα εκανε τη καρδια μου να σκιρταει Καπως ετσι ξεκινησα να αγαπω το θεατρο και το σινεμα . Ηταν το μεγαλο μου βημα για τις 2 μεγαλυτερες μου αγαπες μετα τα βιβλια ( κανεις δεν θελει να ακουει πια για βιβλια, ειναι πολυ βαρετα για το μεσο ανθρπο ).
Δεν περασαν πολυ μηνες πριν μπω στη πρωτη δημοτικου . Στη γειτονεια μου εμενε ενα συνομηλικο μου αγορακι . Ο μικρος γρηγορης , που ειχε 2 ακονμα αδερφακια και πολυ πολυ φαντασια . Παιζαμε πολλν ειδων παιχνιδακια , σε ενα απο τα οποια ( θαρρος ή αληθεια ) ειχα την μοναδικη ευκαιρια να δω το μικροσκοπικο του πουλακι . Ομολογω πως αυτο ηταν το πρωτο πιπι αγοριου ( οπως τα λεωγαμε τοτε ) που ειδα στη ζωη μου μετα του αδερφουτ μου και του μπαμπα μου . Δεν ενιωσα καθολου ασχημα . Για ανταλλαγμα του ειχα πριν λιγα λεπτα δειξει το υποαναπτυκτο παιδικο μου στηθος . Το ειχα πραγματικα βρει πολυ διασκεδαστικο αστειο . Την υπολοιπη χρονια την περασα μαθαινοντας να διαβαζω και να γραφω . Στο ιδιο τμημα με μενα ηταν ο ξαδερφος του γιωργακη ο λαερτης . Με το λαερτη διαβαζαμε παρεα το αναγνωστικο . Κυριως θυμαμαι εκεινο το κειμενο με τη μαριω που κατεαινε 2 2 τα σκαλια . Καπως ετσι περασε η πρωτη και η δευτερα δημοτικου . Επειδη δεν ειχα πολλες φιλες , μου αρεσε να μιλαω καιν να τραγουδαω ποκαχοντας στα δεντρα του προαυλιου . Ευτυχως καταλαβα πριν με παρουν χαμπαρι τα υπολοιπα παιδακια πως για να μιλαμε και να τραγουδαμε καλο ειναι να υπαρχουν κι αλλα ανθρωπινα οντα γυρω μας . Ετσι αποασισα ως πρεπει να κανω φιλες κοριτσια , Για να μιλαμε και να τραγιυδαμε και να παιζουμε μπαρμπι ( συνεχιζεται)

2 σχόλια: