Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

μαλιστα

Πραγματικα εχω κακη σχεση με τους ηλεκτρονικους υπολογιστες . Ακομα και η δημιουργια ενος blog μου φανηκε σαν το δυσκολοτερο πραγμα στο κοσμο . Αφου λοιπον καταφερα να το φτιαξεω επρεπε να διαλεξω και ενα ονομα.. Αυτο μαλλον με δυσκολεψε πιο πολυ απο ολα .. Ηταν ενας μικρος εφιαλτης . Μου ειναι πολυ δυσκολο να ορισω τον εαυτο μου ή αυτα που γραφω . Ειμαι παντελως ανικνη στο να δωσω ψευδωνυμο στον εαυτο μου ή σε ολα οσα κανω .. Δε μπορω απλα να βρω τι ειναι αυτο σε εμενα που με κανει ξεχωριστη. Νιωθω ξεχωριστη αλλα δε μπορω να ορισω τι ακριβως ειναι αυτο που ειμαι ή αυτα που γραφω και μαλιστα να του δωσω ενα ονομα . Αλλα τι να κανουμε μαλλον απλα ετσι θα ειναι τα πραγματα . Απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου εγραφα .. Μαλλον με αυτο το μπλογκ θα μαθω να γραφω στον υπολογιστη και θα δημοσιευσω με ενα περιεργο τροπο αυτα που γραφω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου