Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

μερες και ωρες χωρις αλκοολ


Η αντιβιωση με ανγκαζει να μη πινω , να μη καπνιζω ( γιατι μετα η αμυγδαλιτιδα θα γινει χειροτερα ) για 10 ολοκληρες μερες . Εγω σαν φυλακισμενη μετραω τις μερες και τις ωρες ως τι πολυποθητη στιγμη που το αλκοολ θα ξανααγγιξει τον ουρανισκο μου . Ενα ποτηρι κρασι , μια μπυρα , βοτκα , τεκιλα , μαρτινη και κοκτειλ αποτελουν τις απολυτες φαντασιωσεις των τελευταιων ημερων .. Για να μη μπαινω στο πειρασμο , κατεληξα να μη βγαινω . Προσπαθησα να βγω και να μην πιω , αλλα μακρια απο τη ζαλιστικη αισθηση της μεθης καθε εξοδος φαινεται σαν βαρετη επαναληψη της προηγουμενης . Εχω επισημα να βγω βραδυ απο τη πεμπτη , να μεινω εξω μεχρι μετα τις 2 απο τη προηγουμενη παρασκευη και να εχω χανγκοβερ απο το προηγουμενο σαββατο . Νιωθω πραγματικα οτι μου λειπουν τα μεθυσια μου και οι φιλοι μου , αλλα απο την αλλη εχει πλακα να εισαι σομπερ για τοοοσο καιρο . Βρισκω χαρα σε περιεργες δραστηριοτητες οπως το σιδερωμα σεντονιων , το καθαρισμα παντζουριων και το μαγειρεμα ενω εχω παρακολουθησει πολυ περισσοτερα επεισοδια σειρων απο οτι ειναι φυσικως δυνατον . θεωρω πλεον βραδυνη εξοδο το σινεμα στη προβολη των 9 , λη το γυμναστηριο που κραταει μεχρι μετα τις 10 . Τα βραδυα κοιμαμαι κατα τις 12 μιση μια και ξυπναω στις 9 το πρωι χωρις να εχω απολυτως καμια υποχρεωση και απειρο ελευθερο χρονο . Σχεδον εντυπωσιαζομαι απο τον εαυτο μου . Εχω ηδη περασει 5 μερες χωρις αλκοολ δηλαδη περιπου το μισο της ποινης μου και θελω να δω ποσο καιρο ακομα μπορω να αντεξω . Θα ειναι 5 δυσκολες μερες ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου