Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

WHERE ARE THE BALLS ???

ΠΟΥ ΠΗΓΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ ....? Τα αγορια αυτα που σου μιλανε οταν καθεσαι μονη σου , που σου ζητανε το κινητο σου , που σε ποθουν και στο λενε , που σε γυρνανε σπιτι για να σε φιλησουμν ?? Τι τους καναμε ? Σημερα για να κανω ενα τεστ σε ενα πολυβουο παρτυ στο πολυτεχνειο εκατσα μονη σε μια γωνια να δω ετσι τι θα γινει .. Πρωτος ηρθε ο δημοκριτος ( κωδικο ονομα ) ενα αγορι που ποθω αιωνες τωρα . Με ρωτησε γιατι δεε χορυω του ειπα γιατι κουραστηκα . Εκατσε λιγο μαζι μου και επειτα εφυγε . Μετα ηρθε ενας τυπακος πολυ κοντος . Με ρωτησε γιατι καθομαι μονη μου , του απντησα γιατι ετσι , εκατσε λιγο μαζι μου και μετα εφυγε ευγενικα . Μετα εμφανιστηκαν κατι αλλοι φιλοι , με χαιρετησαν αραξαν εγφυγαν , μεταβ ενας τυπος ζητησε ρσθγαρο , του εδωσα ... Μετα ξαναγυρισε ο κοντος τυπακος ( πετρο τον λεγαν ) και δεν εφυγε μεχρι να παρει το κινητο μου .. Του το εδωσα με σφιγμενα δοντια . Μετα ηρθε ενας τουρκοε που με ρωτησε επισης γιατι ειμαι μονη , κι εγω του απαντησα επειδη θελω να ειμαι μονη , κανοντας τον να φυγει σχεδοβ τρεχοντας.. Εν τελει λιγο πριν φυγω εκανε την επανεμφανιση τπυ ο κοντουλης ο οποιος και με γυρισε στο σπιτι ακολουθοντας τη διαδρομη μου ενω εμενε απο την αντιθετη μερια και υπομενοντας γκρινια- βασανιστηρια πολυ λιγοι εχουνν α ντεξηει . Στο τελος με ρωτησε αμα μπορει να με παρει τηλεφωνο και του πα να κανει οτι θελει . Δε με φιλησε ( στο στομα εστω ) . αν ειχε αρκετα αρχιδια θα το χε κανει μαλλον . Οι αντρες με αρχιδια ειναι πλεον ειδος προς εξαφανιση . Αμα διτε καποιον να κυκλοφορει ελευθερος να ενημερεωσετε αμεσα τον συλλογο προστασιας αρσενικωνε με αρχιδια . Η κυριοτερη πλειονοτητα τους εχει πλεον ευνουχιστει . ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΓΟΡΙΩΝ ΜΑΣ . Στο ονομα αυτης της αρχης λε να βγω με τον κοντο . ΜΟνο και μονο επιδη εχει τα αρχιδια !!!

2 σχόλια: