Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

η σχιζοφρενης γρια με το τσεκουρι

Στη καινουργια μου πολυκατοικια ακριβως απο κατω μου μενει μια τρελη γρια , η κα Ολυμπια . Η κα Ολυμπια λοιπον παρα τα ολα της προβληματα υγειας εχει μια μικρουλα εμμονη , την οποια δεν αργησα να βιωσω . Ηταν ενα συνηθισμενο κυριακατικο πρωινο , οπου προσπαθωντας να συνελθω απο το χανγκοβερ μου ,κοιμομουν ανεμελη . Ξαφνικα ενας εκωφαντικος θορυβος ταραξε τον υπνο μου . Τον αγνοησα και προσπαθησα να συνεχισω τον υπνο μου . Αλλα σε λιγοτερο απο ενα λεπτο ο ηχος επαναληφθηκε . Οι επαναληψεις δε σταματουσαν οποτε σηκωθηκα και εσυρα το κουρασμενο σωμα μου ως το μπαλκονι . Παραξενεμενη απο την αιτια αυτου του απαραδεχτου θορυβου που μου κατεστρεφε τν υπνο κοιταξα κατω και τι να δω . Η καλη μου η κα Ολυμπια εκοβε ξυλα με ενα τεραστιο τρομακτικο τσεκουρ. Ετσι λοιπον καθε κυριακη πρωι γυρω στις 11 σηκωνεται απο το καναπε της και κοβει ξυλα με ενα τσεκουρι απο κατι σκαλωσιες παρατημενες στην εισοδο της πολυκατοικιας . Το εντυπωσιακο ειναι πως η πολυκατοικια βρισκεται στο κεντρο της θεσσαλονικης , θερμενεται με φυσικο αεριο και δε διαθετει τζακι . Οποτε δεν εχω ιδεα τι κανει τα ξυλα που κοβει . Επισης η κα Ολυμπια εχει φτασει αισιως τα 80 χρονια ζωης , χωρις αυτο να την εμποδιζει να ασχολειται με δραστηριοτητες οπως το κοψιμο ξυλων με τσεκουρι . Σημερα τοι πρωι λοιπν η διαδικασια κοπης ξυλων επαναληφθηκε χωρις επιπλοκες . Ετσι ξυπνησα απο τον χαρωπ ηχο του τσεκουριου πουχτυπαει στο ξυλο . Μμμ τελεια . Συνεχισα ομως να καθομαι στο κρεβατακι μου μπας και σταματησει αφουγκραζομενη τον ηχο . Ξαφνικα ενας κυριος περασε διπλα της και συγκλονισμενος της λεει :
-Εσυ εισαι η σουπερ γιαγια ...
Η κα Ολυμπια ενθουσιασμενη απο το κοπλιμεντο του απαντησε
-Ναι, ναι ,χωρις να σταματησει τη δουλεια της κι ο κυριος της ειπε
- Τα σημερινα κοριτσια δε μπορουν ουτε να σηκωσουν το τσεκουρι , μη σπασουν κανα νυχι , μονο για πιπες ειναι .
Οταν ακους κατι τετοιο μολις εχεις ανοιξει το ματι σου μενεις ολιγον αναυδος . Ειμαστε μονο για πιπες ? Εμεις που κανουμε τοσα πραγματα και βιωνουμε την ισοτητα μεταξυ των φυλων ,ειμαστε μονο για πιπες ? κι αν ειμαστε τι με αυτο . Δε κοβουμε ξυλα επειδη δε μας ειναι απαραιτητο . Αν μας χρειαζοταν ισως να το καναμε κι αυτο . Και στο κατω κατω τις γραφης οι πιπες ειναι ενα δυσκολο εργο το οποιο μεχρι και τα 80's καμια δεν ηυαν διαθεσμη για κατι τετοιο . Θεε μου τι λεω

3 σχόλια:

  1. μα αγάπη μου, υδροχόος είσαι. οφείλεις να συνειδητοποιήσεις ότι αυτή θα είναι η καθημερινότητά σου. θα ξεχάσω εγώ τότε που ξύπνησα και είδα έναν τύπο να περιπλανιέται ανέμελα στο μπαλκόνι μου; και τι έκανα; τίποτα. πήγα, είπα καλημέρα κι έφυγα.
    επίσης, πιστεύω ότι βάσει των δεδομένων, η γιαγιά μάλλον κατασκευάζει φέρετρο. αν δεις ότι η ποσότητα ξυλείας είναι υπέρογκη, τα πιθανά συμπεράσματα είναι τα εξής:
    Ι. τελικά αντί για φέρετρο κατασκευάζει μαυσωλείο
    ΙΙ. κάνει λαθρεμπόριο καυσόξυλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μαλλον για το 2ο παμε .. καλε τεραστια καλαθια μαζευει .. καθε εβδομαδα κι απο ενα .. ελπιζω να συνηθισω τοιν ηχο μονο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή